Gyors üzenet küldése

Az alábbi űrlap segítségével kérdezhet közvetlenűl a szakembereinktől. Az üzenet részben nagy vonalakban írja le, hogy milyen kérdésre szeretne választ kapni, illetve melyik termékünkre kíváncsi bővebben.
Az alábbi adatlapon kérjük adja meg elérhetőségeit és munkatársunk a lehető leghamarabb felkeresi Önt.

Az Ön adatai
* Neve:
* E-mailcím:
Telefonszáma:
Visszahívás:
* Kérdése, üzenete

Házhozszállítás

Ön mindegy, hogy Magyarország melyik részén lakik - Budapest, Mosonmagyaróvár, Sárospatak, Makó, Csurgó vagy a Balaton környékén – raktárkészlettől függően 1 - 2 munkanapon belül Önhöz érkezik az áru.


LOGISZTIKAI PARTNEREINK


Raklapos áruszállítás

Tűztér, kályha esetén:
Rollsped Szállító és Szállítmányozó Kft. illetve Gebrüder Weiss futárszolgálattal - egyedi díjszabás alapján.

Gyűjtőszállítmányozásban, emelőhátfalas autóval a kiszállítási időpont 08-17 óra között.

Gebrüder Weiss FELÁRAS SZOLGÁLTATÁSA: igénybe vehető egyedi szállítási határidő

Amennyiben prémium szolgáltatásukat kívánják igénybe venni, úgy a következőképp alakulnak a díjak:

P9 – P10: kiszállítási díj +50%-a (garantált kiszállítás 9:00-10:00 óráig, pénz-visszafizetési garanciával)

P12: kiszállítási díj + 30%-a (garantált kiszállítás 12:00 óráig, pénz-visszafizetési garanciával)

P16: kiszállítási díj +20%-a (garantált kiszállítás 16:00 óráig, pénz-visszafizetési garanciával)

 

Csomag szállítás

Kigészítk:ő termékek házhozszállítás esetén - csomagonként: bruttó 1900 Ft díja (30 kg-ként)

Fizetési mód:

  • előre utalás – akkor tudjuk feladni a csomagot, ha az áru értéke megérkezett a számlánkra 
  • utánvétel - a csomag átvételekor - ez történhet kézpénzben illetve kártyával

 

A raklapos áru raklaphoz rögzítve, fóliával védve kerül szállításra.

A fólia átláthatóságot biztosít, így Ön szemrevételezheti és meggyőződhet a sérülésmentességről.
Átvételkor feltétlenül ellenőrizze az árut. Ha a csomagoláson sérülés látható, a vezető jelenlétében alapos ellenőrzést kell végezni. Szállítási sérülés esetén jelezze ezt közvetlenül a szállítóval/fuvarozóval . Ha az áru kicsomagolása során később rejtett szállítási sérülést fedez fel, kérjük, haladéktalanul jelezze felénk. Kérjük, fényképezze le, és a sérülést írásban rögzítse. Ellenkező esetben kártérítési igény nem érvényesíthető. Természetesen ez a törvényes garanciát nem érinti.

Tetszik? Ossza meg barátaival, ismerőseivel:

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Kandallóvásárlás előtt áll?
Igényes és értékes terméket keres?
Rengeteg kérdés merült fel Önben ezzel kapcsolatban?
Kérjen időpontot egy személyes, díjmentes konzultációra!